dimecres, 29 de febrer del 2012

Videotutorial: Qüestionari.


  • Com titularé el meu videotutorial?

A parar taula!

  • Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?

Sí, escultures de guix. 

  • Què ensenyaré a fer?

Ensenyaré a fer unes escultures de guix de manera senzilla.

  • Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?

A la demostració hi haurà el resultat i a l'explicació hi haurà tots els passos per arribar al resultat.

  • Quan ho enregistraré?

Entre aquest cap de setmana i la setmana que ve.

  • És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? 

Sí, ho faré al terrat de casa meva perquè la qualitat del video quedi millor i per no embrutir la casa. No, perquè trauré el so del video i posaré el de la veu a sobre.

  • Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?

Com acabo de dir gravant a fora, amb la llum natural, i gravant la veu apart.

  • Quina càmera utilitzaré?

Utilitzaré una càmera de fet fotografies OLYMPUS.

  • Em cal l'ajuda d'algú? De qui?

Sí, de la meva germana, perquè mentre jo vagi confeccionant les escultures ella em gravi.

  • Hi posaré música? Quina? D'on la trauré?

Segurament, perquè personalment crec que la música amb l'intensitat correcte fa que el video sigui més lleuger. De moment no se quina dependrà de l'humor que tingui el dia que l'editi. La trauré d'internet.

  • Què posaré als crèdits?

Posaré l'autor del video, o sigui el meu nom, la música utilitzada, els col·laboradors, en aquest cas la meva germana, el curs, URL del meu bloc, el gmail i el logotip.

  • És bona idea incloure l'URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?

Sí, perquè així la gent que l'hi hagi agradat pot saber més de tu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada