dimarts, 15 de novembre del 2011

Questionari.

Per anar definint què faré al meu projecte creatiu contestaré el següent qüestionari:
  • Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc?
La recerca del meu bloc tracta de la Psicologia dels colors.
  • Perquè creus que pot considerar-se art?
La Psicologia del color jo la consider-ho  art perquè és una cosa que m'apassiona. El fet de que cada color ens transmeti una emoció i un sentiment diferent, és extraordinari.
  • Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament.
Jo he decidit que com a projecte creatiu faré l'arbre de la Psicologia del Color, osigui faré un arbre on cada branca sigui d'un color diferent.
  • Quines tècniques i/o materials et fan falta?
Utilitzaré: una pedra,  fil ferro, boles de polseres de diferents colors i cola.
  • Necessites que algú t'ajudi? Qui?
Sí, la meva àvia, perquè ells sempre n'ha fet i m'ensenyarà a fer-ho.
  • Quin títol tindrà la nova creació?
Una cosa que ho uneix tot.
  • Podràs portar la teva creació a l'exposició oral?
Sense cap problema, perquè tinc un argument que hi dona tot el sentit al  projecte.
  • Com registraràs el procés? En vídeo o fotografia?
El registraré a través de fotografies.
  • Quan creus que tardaràs en fer-ho?
Jo crec que no més d'una setmana.
  • Quins dies ho faràs?
Suposo que començaré demà, per si hi ha imprevistos.
  • Pots fer alguna part del projecte a l'escola?
No, necessito treballar-ho a casa meva.

2 comentaris: